Followers

Thursday, June 27, 2013

jangan malu weh!

penat makan laju-laju ni...nak update punya pasai....huhu!geram ni...tapi saboooooooooooooooorrrrrrrrrr....ishhhh...nak geram jugak!tapi??sabooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrr....

' muka huduh ada hati nak cerita bab-bab kecantikkan ni...phuiiii '

amboiiiiiiii...kasar ayatnya wehhhhh....hurm mungkin si dia perlu kenal erti sopan santun dalam mengatur ayat...smashhhhhhhhh sekali baru tahu!huhuu...

suka hati aku lah nak pakai sheshido black mask...kan?kan?muka aku...bukan muka ko pun...ahaks!*baru lah nampak girl-girl sikit....hahahaha!*apasal??lelaki tak boleh nak jaga muka ke???tak aci mak enon lah oiiii pompuan-pompuan je nak muka bersih...huuuu...nanti lari semua peminat-peminat i taw....hahahaha!
 
ok i gurau-gurau je...takda lah korang...semalam aku tru-try je nak pakai sheshido tu...maklumlah lepas berjemur kat padang...lagi satu dapat free dari cik ta kan....hahaha!cik ta cakap kalau pakai mask boleh putih balik lepas jemur kat padang...betul??phuiiii....perli aku lah tu!hahaha!bukan untuk hilangkan bintik-bintik hitam ke??
 
ya betol!sheshido tu memang untuk menghilangkan blackhead dan whitehead...alaa....cakap omputih je korang tak paham..ckap aku poyo....ni aku alih bahasa kan....yang hitam-hitam or putih yang selalu ada kat kulit muka tu...ada faham???nak kasi kulit muka putih tu aku tak pasti.....hehehe

adakah korang pernah menggunakan sheshido black mask?atau pun korang tak tahu langsung apa itu sheshido black mask?
 

comel tak  kak ton??



paling banyak kat kawasan hidung...tengok cermin sekarang..!nampak tak?? kalau nampak picit-picit pun boleh!hihihi...jangan wehhhhh...gunakan sheshido tanpa was-was!*jangan malu wehhh...hihi* yang tak nampak blackhead atau whitehead tu....

tahniah..!!plap.plap.plap...korang memang lawa!cun melecun!muka bersih berseri-seri....hihihi!
tapi cuba guna kanta pembesar pulak tengok...serius terkejut...hahaha!

ops!

fuhhh...dah habis baca???

terima kasih!heehehee...

ok bai

No comments:

Nuffnang