Followers

Saturday, October 21, 2017

MISS ME...??Ohh yeah!!

Assalamualaikum...

Apa khabar kawan-kawan blogger ku yang comel? Nampaknya malam ni aku tiba-tiba blogwalking...hahaha!buang tabiat kut.

Lama sepinya pun..berhabuk dah blog ni kut*sampai cpz sound dalam fb*..maklumlah alasan macam biasa takda masa nak menaip, menjenguk dan bla.bla.bla.bla..cewahh!*kemain bizi benooo* ni pun sebab terpaksa kena buat kerja-kerja yang ntah apa-apa ntah..hahaha!*rahsia*

Sampai berdenyut-denyut kepala aku ni pasal nak siapkan kerja yang rahsia sangat tu..huhuuu...*poyo rahsia macamla ko tu fofularrr* Eh, bukan pasal ni aku nak bebel-bebel cerita malam ni..TAPI sebenarnya.. 

Aku nak cerita, tadi masa aku mandi malam *siap bagitahu lagi mandi..haha!*, aku tetiba menyanyi-nyanyi lagu masa zaman kanan-kanak dulu...korang mesti tahu la lagu ni...compom!lagu main tampar-tampar tangan tu *lupa tajuk apa ntah*.pehal pulak ko lelaki nak main mainan tampar-tampar tangan.its okey masa tu tengah trend kuttt semua orang main..hahaha!

Ni haaa lagunya tu...

Assalamuaikum.Kum apa kombat.Bat apa batman.Man apa mentol.Tol apa tolak.Lak apa lakse.Se apa sepak.Pak apa pakcik.Cik apa cicak.Cak apa cawan.One apa one two three four five six seven eight nine ten.POOMM!! *apa ntah yang dipommkan pun tak tahu..hahaha!*

Pommm ko cicak jatuh!!!!

ngkorang rasa...??? 

Aku teringat balik kenangan masa zaman silam kecik-kecik dahulu...terasa pelik pun ada,..hummm!macam mana otak aku boleh hafal lagu ni????*sampai sekarang pulak tu..ciss!* rasanya takda la pulak aku dok kena menghadap hafal lirik lagu ni..

Macam satu rasukan puaka keajaiban lagu ni terus keluar dari mulut bila nak start nak main pom pom tu...itu pun masa mula-mula tahu pasal lagu ni, aku dengar kawan aku nyanyi dua atau tiga kali, lepas tu dah boleh hafal...otak kanak-kanakku dahulu memang power gilaaaa...hahaha!
But why sekarang nak hafal lagu-lagu dengar kat radio susah ya ampunnn..apatah lagi nak menghafalnya even lirik depan mata...?

Hahaha...apa pun tak boleh!

udahla tu..pi tidooooo!*CPZ sudah lena diulit roti canai tiga keping..haha!*


p/s : blog ni tiba-tiba ada update pulakkk..kuikuikui






 

No comments:

Nuffnang