Followers

Tuesday, October 16, 2012

Pos hadiah kawin

Jumaat lepas, aku dengan CPZ beli hadiah kawin untuk bekas cikgu-cikgu praktikal. Natrah dan Nisa. Nak pergi kenduri tu tapi aku ada kelas pulak sampai petang. Jauh ke Perak pulak tu. Takpe saya bagi awak hadiah je ye. 


Korang boleh agak tak aku bagi apa? Nak pos barang2 kaca takut tak sampai pulak ke Perak. Dah berkecai dalam van pos laju.


 Gambar feveret sebab nampak kurus. haha! 


Takkan la aku pos sorang. Mesti la dengan CPZ. CPZ ni semua nak ikut lah. Tak bagi ikut mula la mesej dah tak sayang la.
 

Mentang-mentang kurus, gambar pun nak belah tepi je. Perhatiii je perangai dia ni.

Kepada Nisa dan Natrah. Saya doakan awak bahagia, dan menjadi isteri yang solehah. Aminn

2 comments:

Irfa said...

emm awak pun dh nampak kurus sikit
sikit la..cpz kurus banyak ;)

sharifah rosidah said...

Tak kan bagi hadiah kat orang je.... Awak dengan CPZ bila pulak nak terima hadiah, huhuuuu.

Nuffnang