Followers

Tuesday, December 17, 2013

jadilah ohsem!

hi korang!

aku dah update entry ni awal-awal sebelum aku tengah syok-syok bercuti bersama keluarga tersayang...hihihi!so..??korang tak marah kan...yang penting aku ada update!horeyyyyyyyyy!semangat tak??


korang ada masalah??ofkos semua orang ada masalah kan??kan?hurm...kalau kita boleh sorok masalah kita depan orang...tu memang dicop ohsem!!korang pernah nampak aku ada masalah tak??macam ada je kan....perghhhhhhhhhhhhh gua tak ohsem beb!hahaha..

tapikan, rasa ohsem je bila aku boleh tukar mood rabak kepada mood yang 'tak ada apa-apa berlaku pun' masa tengah asyik lepak dengan kengkawan, kat tempat kerja ke...tak pun masa tengah bersukan...oh susah tu...mesti ada sikit kantoi muka tak ceria...hahaha!*silap-silap bola sepak tu kemana arah tuju pun tak taw...kihkih!*kira bonus lah kalau kengkawan aku pun tak perasan muka tengah rabak masa tu...

dan lagi bertambah ohsem bila aku, korang atau sesiapa lah boleh memaafkan orang lain dengan harapan si orang tu tak kan ulang balik kesalahan dia...maaf memang boleh dimaafkan...tapi maaf yang camna tu hanya kita dengan Allah je yang tahu...*muhasabah diri sendiri*

so......

sila jadi ohsem...!

ohsem tu apa ek..??kikikiki 
*onald sila jawab sebab ko selalu cakap ohsem bila dapat shoot gambar cantik...hahahaha!* 

ok bai!

2 comments:

NinaAz said...

Cantik kasut..sepett.ke tu? Hehe

ewak peyek said...

kasut sebelah tu beli kt mana ?

Nuffnang