Followers

Wednesday, April 24, 2013

gudbye kereta kesayangan aku


Alhamdulillah...syukur sangat akhirnya impian aku untuk menukar kereta tercapai...syukur jugak sebab kurniaan rezeki yang diberi setelah bermacam-macam ujian olehnya...

hoyeeaaaaahhhh aku sangat seronok beronok-ronok okey...hihi!macam tak percaya dah beli kereta baru dan kereta itu sangat cantik kat mata aku...SO???aku sangat berpuas hati...hehehe!konon-konon tak nak beritahu member-member...nak senyap-senyap je...nengok-nengok cik ta kecohhhhhh dulu...haipppp!

kereta lama peson??lima tahun kau berbakti pada aku...tq.tq.tq...perhhh....lama tu...aku tak akan cuba melupakan kau wahai keretaku...berjasa banyak sangat kot...agak berbahagi kasih jugak lah nak lepaskan kau kat tuan baru....huhuhuhu...bak kata pepatah, barang yang lepas jangan dikenang-kenang, barang baru??? 
baik punyeeeee.....hehehehe!*tiru macam dafi cakap*

 
wahai kereta lama ku....kau jangan nakal-nakal okey....berjasa lah kepada tuan baru kau.....kenang daku dalam perjalanan mu.....pomis???romantik tak??hahahaha!weengggg...wenggggg jap

hurm..ce teka aku beli kereta apa??  =p

p/s : sorry lambat update pasal kereta ni...huuu~~~



8 comments:

Irfa said...

tak menahan cikTa dapat nama
tahniah ye

aziekz said...

Honda civic,,,

Sesuai sgt....lg2 cik puan sepet naik....cun

nurul huda said...

neo??hehe

Ana said...

mazda kan?! :)

Ana said...

mazda kan?! :)

Lee Kikwang said...

Mazda 3...terbaiklah...

Lee Kikwang said...

mazda 3

Suspek Utama said...

Gen-2? tp apasal belakang rasa macam len plak..

Nuffnang