Followers

Thursday, January 10, 2013

Tak nak bagi takpe.....

Cite dah lama.Disebabkan aku takde mende nak cerita. Lama pun lama lah..Haritu CPZ ada beli plaster warna warni. Sekotak ada 20 keping. Dia cakap sebab family dia suka mintak dia plaster. Jadi dia beli siap2. Senang kang orang mintak ada. Aku pun apa lagi, try la nasib mintak kot2 dapat sekotak ke kan. Sekali.............apa pun tak dapat.

2 3 minggu lepas tu. Aku cek cek beg dia. Dia kalau masuk Esso suka tinggal beg dalam kereta. Nasib la sapa suruh tinggal. Kan dah kena selongkar. Nampak pulak plaster warna warni dia tu.

Ting ting ting!!

Kepala otak aku ada idea, laju ke keluar idea tu, huhu!!

Tunggu CPZ masuk kereta. Dia masuk je aku rilex je buat macam takde apa2 sambil drive..



Sekali CPZ menjerit. Terkejot aku. nasib baik tak terkentot!!

Zuhana : Woi!!!!!! CURI!!!!!
Aku : Eh jangan laaa pegang. Tangan kita luka la..
Zuhana : Eiii mengadaaaaa!!

Hahaha! Padan muka. Tu la sapa suruh tak bagi kan. Kan dah kena ambik, bukan 2 je.


Tapi 6!

Hahahaha!

Aku sukaaaaa!!

Mesti CPZ balik tak cek kotak tu, kalau dia cek kompom dia membebel. 
Nasibbbbb baik...

2 comments:

mila said...

eh ad eh kaler2? kat mn beli?

sharifah rosidah said...

Eh cantik pulak plaster berwarna ni....aunty pun memang suka beli plaster sebab kalau sesiapa terluka senang, plaster dah ada kat rumah kan....pas ni nak gi belilah.

Ps: sebagai pembaca seia blog qery aunty nak ucapkan tahniah...merisik sudah..tunang bila lagi? Yang penting kawin jangan tak jemput.

Nuffnang