Followers

Thursday, March 7, 2013

kita bakor..kita bakar..

hi korang...mehla baca blog aku yang suam-suam update sekarang ni...hehehe..mai ramai-ramai panggil adik beradik, sepupu sepapat, emak ayah, datuk nenek, sedara mara, jiran tetangga, pak imam, tok kadi, tok siak baca blog aku hari ini....kuikuikui..

apasal korang??amboi muka tu kemain menyampah kan baca blog aku...uiks!jangan la macam tu korang weiii...senyum sikit...happyyyyyy...ala tomei-tomeinya...haha!geletek pinggang geli tak??

Alhamdulillah, dapat jugak aku menikmati buger bakorrrr....yesssss!


perhhh!!memang dah lama aku mgidam burger bakar ni...last-last dapat jugak peluang aku menikmati burger ni...wah!wah!cara masak,  grill atas pemanggang, paling hebat tak guna kayu arang...so tak payah nak risau daging hangus dan so so hebat kan?hehehe!burger dah lah lembut....memang mengiurkan anak tekak aku betul masa tu...uhhhhh...soooooo yum.yum.yummmmy!memang terbaik!hahahaha!*layan selera makan burger sendiri*

aku mix kan daging ayam dan daging...fuhh!harga burger bakar ni pun boleh tahan jugak...RM17 hengget...berbaloi ke tak??ntah..korang nilai sendiri lah ek...sebab ni pertama kali aku makan burger bakar kan...so, aku tak tahu harga kedai lain jual burger bakar....huhuhu..paling best sebab burger bakar ni servis dia cepat dan tak ada government tax...muamuamua!

ha, nak tanya kat mana lah tu kan???haaa...kat area pandan indah je kot...belakang maybank...kedai burger tu betul-betul depan depan kedai makan tomyam apa nama ntah...den lupa...heee!kalau aku silap pandai-pandai korang lah cari sendiri....

ok bye!hihihi...



2 comments:

sharifah rosidah said...

Wah semenjak dua menjak ni siap panggil tok kadi ya.....makan sorang je ke? Mana cik zu.....kenapa tak bawak dia sekali....dasar lelaki makan sedap pergi sensorang ya....hahaha saja je gurau gurau manja gitu......ai kan pangkat mak mak.

Qery kamu ni dasar pemalas tau...sesekali tu balas lah komen aunty....ni macam tak sudi je kita masuk blog dia.....kang mak majuk kang...kihkihkih.

Zurina Hj.Zainal said...

mahal siott....tpt aku boleh dapat rm8 hengget sekali dgn air coke...rasa, menjilat jari.....

Nuffnang