Followers

Sunday, July 8, 2012

Korang Memang Hebat!!

Ini sambungan entry CUBA TEKA

Korang memang hebat la. Semua teka betul. Tapi sorry la aku takde hadiah nak bagi.
Huhu!

Dorang tarik tali bukan main muka sorang-sorang tak boleh bla. Aku dengan kawan-kawan sampai tergelak-gelak tengok dorang. Penuh keyakinan, ketabahan, kesungguhan. Muka kemenangan.

Oh lupa nak bagitau aku guru rumah hijau tahun ni. Alhamdulillah Rumah hijau tarik tali lelaki perempuan masuk final. Apa rahsianya??????

Makan LOLLIPOP!!! 
Siapa bagi arahan?
Ketua Rumah Hijau

Nak tengok budak-budak rumah hijau yang muka kompom memang tu? 



Muka semua nak kerek je, bajet tarik tali ni senang sangat sampai boleh makan lolipop sekali. 

 


Kalau tercekik sapa nak jawab? hahahaha!


Siap baca doa, mohon kemenangan..huhu


Masa ni nak cabut undi untuk pilih tempat, aku jadi juri disebabkan lengan aku tuff. Ok tak klaka.


Okey yang tu cikgu rumah biru, puiiii! Ingat perut seksi tu boleh membantu ke? Hahahaha!


Walaupun rumah hijau tak menang keseluruhan nanti, asalkan menang tarik tali..
dah puas hati aku...hahaha!

4 comments:

sharifah rosidah said...

Hahaha, ok tahniah menang acara tarik tali.

nur afikah said...

qery pakai baju red warriors...gomo klate gomo!

nur afikah said...

waaahhh qery pkai jersey red warrior!
gomo klate gomo

nur afikah said...

waahhh qery pakai jersey red warriors..gomo klate gomo

Nuffnang