Followers

Friday, July 19, 2013

pemandu berhemah?aku lah tu...

pemandu berhemah??aku lah tu...apasal??korang tak percaya...sudahlahhhhhhhhh....

orit-orait lupakan tajuk entry kerana aku kena first saman untuk kereta baru....hadoyaiiiiiiii.....ketepek kerepek melepas nak beli...uuuuuhhh..*tetiba je* maka, status pemandu berhemah telah terlucut serta merta dari aku....hahaha!sebab??ofkos sedang menjawab telefonnnnnnn.....choii..bulan Ramadhan ni takda maaf-maaf ke abe polis....huhuuu...

hadeiiii...sebagai lelaki macho yang bakal menginjak usia 20 tahun...kahkahkah!aku kena ada sedikit style untuk mengekspresikan wajah tension...hihihi...so camna??apa nak buat??? cool je beb...buat-buat tenangkan diri untuk elakkan peluh cuak mengalir....hihi!buat-buat macam tak kena saman....hei??surat apa ni....hahaha!


padahal dalam hati rasa macam nak gigit telinga sendiri kan....menyesal??padan muka...dah tahu salah dan berbahaya memandu sambil jawab telefon kan...siapa suruh tak pakai hand freeeeeeeee......pui..pui...phuiiiii...

kepala dah serabut pikir bila masa nak pi setelkan saman ni...fuh!memang menyusahkan bila kena saman...jauh tu nak gi bayar...dahlah jalan jem balai polis kat bandar baru ampang tu...dah pesan dah sebelum nih...banyak kali diperingatkan...tapi..arghhh!bertukarrrrr!

benda ni tak jangka kot..wehhh.. mana nak cekup duit ni woiiii!!!!gaji pun belum....shopping baju rasanya pun belum jugak...huhuhu... 

baiiiiiiiiiiii.........bai

Nuffnang