Followers

Tuesday, July 17, 2012

Video di Pameran Pengantin Malaysia

Jumaat lepas aku pegi Pameran Pengantin Malaysia kat SACC Shah Alam. Datang situ nak habiskan part Save The Date. Video dah siap. Memang lawak gila. Aku dengan CPZ langsung tak dapat terima. Jap aku bagi link ni kat dorang.



Sebenarnya aku yang patut cakap semua-semua tu. Tapi aku gugup pulak. Habis semua CPZ yang cakap. Lepass tu dia marah aku

Zuhana : Kenapa kamu tak cakap?
Aku : Kamu dah cakap
Zuhana : Kite cakap sebab kamu tak cakap
Aku : Tiba-tiba lidah kelu. 

Suara CPZ macam Sizuka kan. (harap-harap dia tak baca)

2 comments:

Wan Zulqhairi said...

nanti korang boleh lah buat vlog plak. hahaha..

sharifah rosidah said...

Awak ni dah terkelu lidah pulak ya, tu belum nak kawin betul2, eh kawin dengan CPZ nanti jemput aunty tau, tak jemput tak nak kawan.

Nuffnang