Followers

Wednesday, January 16, 2013

mengidam bakar

burger bakar sekarang ni banyak jual kat mana??AKU TERINGIN NAK MAKAN!huhu...orang kata ada jual kat rawang...haduii...jauhlah...kat tempat lain ada tak??cis..buta tempat burger bakar betul lah aku ni...hahaha!

mula-mula tu biasa je aku rasa burger bakar ni..tapi bila dah orang kecoh-kecoh..aku pun apa lagi beb...mencari-cari lah burger bakar ni...tapi yang banyak aku nampak otai burge je....hehehe..

sape pernah rasa burger ni???kongsi-kongsi lah story dengan aku beb...*kalau korang cakap makan burger boleh jadi gemuk aku gigit kang..hahaha!* erm, sedap ke burger bakar ni??berapa harganya?patut ke tak patut dengan burger yang korang dapat makan tu...hihihi

tengok gambar pun dah pewittttt...kalau dapat makan tak taw lah berapa kali pewitttt-pewitttttt....hehehe!

*gambar aku google je..huhu*

telan air liur dah ni....hahaha!

15 comments:

lexthary dalova said...

dekat area carrefour wangsa maju ada. btol2 dpn bank apa ntah, allianze kot x silap. dkt blakang nz wangsa maju :D

H said...

kat dagang avenue. ada 2. burger bakar abg burn dgn burger kaw kaw.

Unknown said...

skang byk tmpt jual..mcm2 jenama giteww....burger bkr abg burn kat wangsa maju ada...berger bakar kaw-kaw kat uptown k.dmsr, tmn megah pastu ade lg brnch kt kl, tp xhengat....pastu kt s.alam ade berger yb....huhu..mmg byk la...rse berger bkr nih ok sedap..yg menarik sbb patty berger nih dorg wt sndri...mmg empuk pnuh isi dging..marbeles wa ckp lu..hahahaha

qaseh zara said...

Burger bakar di depan restoran gulai panas berhampiran econsave sungai chua kajang...best....

sharifah rosidah said...

Pergi cari kat wangsa maju, section 2.

Unknown said...

qery, kl0 t0k mkn sekali bleh la.. harga x berbal0i la.. bek kamu bwk sepet g mkn chicken chop lg bgus dr seketul burger bakar. kt melaka nie berlambak jual burger bakar. sume tiru2 punya. kte pnh mkn sekali jer, yg ade cheese RM9++.. biase jer pon rse daging la. bek kte beli ayam, dpt sekor sekor =p

Shima Mazlan said...

nk try burger bakar yg awesome kt wangsa maju .. taip jew burger bakar kaw2 kt google nti kuar la alamat dia .. dia ni org pertama yg wat burger bakar kt mesia ni (klu xsilap aku la).. mmg sedap aku dh try .. ko bwk si sepet skali .. bg dia rasa ..

Zurina Hj.Zainal said...

salam bro....kalau nk mkn burger bakar yg sedap n puas hati....clik link ni.....semua mknan dia sedap2....try arr...dekat jer kt melawati...



http://flavormalaywesternkick.blogspot.com/

Akma Che Oms said...

burger bakar memang saya xpenah layan la...tapi selalu gak dengar org cite...de member kata kat kampung baru de...ye ke?tatau la...hhhmmm klu nak try lagi burger monster sedap gak...rm4.50....
layannnnn!!!!!!!!

ain kadir said...

dekat area kajang ada.carik buger bakar abg burn.are ramal junction. :-)

f::i::z::a i::s::m::a::i::L said...

dekat shah alam ade...beger bakar abang burn...sedappp

~ Ain Dania ~ said...

burger bakar kat wangsa maju ade 2...satu dkt wangsawalk, satu dkt wangsa maju seksyen 2...
yg wangsa walk tu namenye rawang burger bakar...sedap...
yg kat seksyen 2 pulak namenye kaw kaw burger bakar...yg ni sy belum penah rase...hehe

no display name said...

sedap burger ni..berlemak n sedap:D..boleh la makn sekali sekala..harga berpatutan dgn kesedapan.:)

mrs kayrul said...

klu kat KL ada kaw kaw burger bakar di wangsa maju seksyen 5

najwa said...

dkt bangi dkt ngan petronas soho tu.ade gerai burger bakar kat ctu.

Nuffnang