Followers

Thursday, July 12, 2012

Selalu buat perangai

Dah lama aku bersabar dengan perangai CPZ ni,
makin lama makin menjadi,
aku tanya elok-elok,
dia jawab main-main,
aku serius,
dia sengih-sengih,
aku rasa nak pukul je,
belum sempat pukul,
dia dah pukul aku dulu,
perhatiiiii je perangai dia ni,
dah kawin sok siap aku kerjakan..
lalalalalalalala~~~~

Bulan lepas aku beli majalah ujang,
dia kebas,
bulan ni aku beli lagi,
dia kebas lagi,
lepas tu tak nak mengaku,
bila aku suruh pulangkan lepas baca,
pura-pura tak paham apa aku cakap,
siap cakap aku sekarang pelupa,
tuduh aku cuai letak barang kat mana cari kat mana,
dah la kebas majalah ujang aku,
lepas tu selalu habiskan gula-gula dalam kereta,
lepas dia makan, dia lagi.
bila habis gula-gula tu marah aku,
tuduh aku habiskan gula-gula,
perangaiiiiiiii.......


Sekarang ni aku tak boleh sabar dah,
kejap lagi aku nak jumpa dia,
aku nak slow talk dengan dia.
aku kan garang, huhu!
 
Tadi aku ada mesej dia,
jawapan dia macam biasa selalu menyakitkan hati

Aku : Kejap lagi kite nak slow talk dengan kamu
Zuhana : Kite pun ada benda nak slow talk dengan kamu

Sekali dia pun ada nak slow talk jugak. Main-main perempuan ni

Aku : Kamu nak cakap pasal apa?
Zuhana : Perangai kamu yang semakin menjadi-jadi
Aku : Eh kite pulak, kamu dah la curi majalah ujang kite
Zuhana : Bukan salah kite
Aku : Habis?
Zuhana : Sapa suruh letak merata-rata
Aku : Dalam kereta je mana ada merata-rata
Zuhana : Iye! Merata-rata, mata kita sakit tengok kamu letak kat situ. Jadi merata-rata la!

Kejap lagi dia tau la apa nasib dia...
*hehehe* Gelak jahat
perangai dia tu, celah ketiak aku je.

4 comments:

Rina Ellisa said...

comilsss!! hEkhek! :P

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

ok fine ! aku gelak sorang2 !

pAri-ParI tErbAng tiNgGi said...

hu3...sekeh je akak tu...

sharifah rosidah said...

Woi jangan nak kerja kan anak dara orang, kemain lagi cik abang kita ni marah marah sayang.

Nuffnang