Followers

Saturday, October 13, 2012

Tak jadi marah pulak....?

Semalam aku ada kurus. Semalam pun aku janji dengan CPZ nak dating lepas kursus. Bagitau CPZ pukul 5 tunggu aku datang jemput. Sekali boleh pulak pukul 6 pun tak habis lagi. Mengamuk-ngamuk la CPZ mesej aku. Huhu! Habislaaa...

Pukul 6.30 baru sampai rumah CPZ. Peluh-peluh aku dalam kereta.

Sekali CPZ masuk. Dia pandang aku. Tengok baju sama kotak-kotak putih.
Terus tak jadi marah. Hahaha!
Selamat.....!!

Tak tau la macam mana boleh tersama ni.

Baru balik dari kursus.

CPZ yang happy sebab baju sama.

Okbye

4 comments:

Cik Wanie said...

tuelah jodoh namanya:)

pAri-ParI tErbAng tiNgGi said...

ada kimia.hu3.

sharifah rosidah said...

Sebab CPZ pakai baju sama langsung lah awak tertaip salah ya 'semalam aku ada kurus' hahaha, kelakar lah cikgu.

Irfa said...

'Semalam aku ada kurus?'
HAHA...betul komen kak sharifah

Nuffnang