Followers

Friday, September 21, 2012

Lama dah tak update

Aku sekarang ni bizi bebeno. Macam-macam hal. Tiap petang ada traning bola. Kadang-kadang ada meeting sampai petang. Tak ada masa nak dating. Tapi makan tetap makan. Hakhakhak!!

Kalau CPZ mesej tanya dah makan, kompom jawapan aku 'dah', sehari 3 kali kena makan. Makan ada masa. Jangan risau. Huhu!

Semalam sempat dating dengan CPZ, itu pun dah petang. Rindu pulak kat CPZ *pengsan*. Sekeping je aku tengok dia. Bila tanya kenapa tak makan. Katanya tak ada selera tak jumpa aku. Perghhhhhh!! Ayat memang nak buat aku rasa serba salah kan. hahaha!

Jadi semalam keluar, aku pastikan dia makan dulu. Aku rasa dia dah update la kat blog dia. Dia kan laju je update-update ni. Semalam aku bawak dia pegi 1Shamelin. Haritu memang dah pernah pergi, tapi cerita wayang tak banyak keluar. Kali ni dapat la tengok cite jerung.


CPZ ni kalau amik gambar aku mesti tak cantik. Mesti nampak aku tak ok.


Aku amik gambar dia comel-comel je.

Lepas tu nanti keluar la ayat kat mulut dia.

Zuhana : Sebab tu la kita suka kamu amik gambar kita. Kamu lelaki paling hebat dalam dunia!
*dengan muka-muka dia tu* Kite memang tak pandai amik gambar orang.
Aku : *Nak bangga ke tak?* Pandai la kamu kan..

Sampai bulan 10 ni aku bizi. Bola last lawan bulan 10. Hitam la aku..


2 comments:

sharifah rosidah said...

Haah memang sekeping je dia, tapi masih sibuk cakap kat fb dia makan sekali sehari je sebab gemuk, boleeeeeh?

Irfa said...

hitam pun takpe..kami dah berpunya dah pun.nanti kalau putih pun x lawa sgt bagi lelaki ;)

Nuffnang