Followers

Friday, November 2, 2012

idea lari empat kali seratus

topik aku korang faham tak???korang pernah rasa macam gini tak? bagus tak kalau terjadi?sangat la tidak bagus!why??? iyelah, ada idea nak tulis entry-entry yang 'best'*best ker?*tddmpa...tiba-tiba terus hilang macam tu je...lepas tu aku akan mesej CPZ tanya story apa nak tulis hari ni?kadang dia boleh ingat...hahaha!ok..fine.kenapa nak tanya CPZ???cisssss....... 


aku terlampau banyak idea la!ini serius!banyak idea memang lah bagus kan...tapi kalau terlampau-lampau sangat tu memang payah la...bak kata CPZ 'TAK INN LA'..otak boleh kabut sebab tak tahu nak pilih yang mana satu pulak dah..last-last langsung aku tak tulis pun idea tu...padan muka aku...huh!

masa idea tengah datang berlambak, masa tu lah aku takda laptop, masa tu lah takda broad band, masa tu lah takda tenet-tenet...macam-macam problem lah..adehhh, sudah-sudahnya idea aku yang macam best-best tu terus lari pecut 4x200 meter..huhu!so sia-sia kan?korang pikirkan untuk aku boleh??kasi lah idea wehhh...

tapi idea kelmarin aku ingat sebab aku sambut hari lahir emak aku sekeluarga...tersenyum je dia..sebab kita orang buat so suprize!

korang tengok gambar kek ni dulu...muda lagi emak aku ni...kan?kan?


meh aku nak cerita apa yang suprizenya tu...tapi before tu aku nak tunjuk gambar lain pulak..


yang ni lagi satu gambar...


ok, sekarang idea aku dah hilang..korang faham-faham sendiri lah...hakhakhak!

1 comment:

sharifah rosidah said...

Wah bakal menantu ikut belikan kek lah....clap claphand..

Qery sebaya anak sulung aunty....tapi bonda awak tua 2 tahun dari aunty....mula2 aunty ingat sebaya tapi tengok nombor di kek tu je dah tahu lah.

Aunty nak ucapkan selamat hari jadi buat bonda tersayang..insyaallah tahun depan boleh bagi dia hadiah special iaitu CPZ.

Nuffnang