Followers

Tuesday, February 5, 2013

debaran kian terasa

perhh...cuak gila bila aku dapt tahu result exam semester lepas dah keluar...bila teringat-ingat balik jawapan yang aku tulis masa menjawab tu, memang macam haremmmmmmmmmm....hihihi!padan muka aku...adoyaiiii...

memang aku ngaku tak boleh nak adjust dah jawapan tu...puas aku pusing-pusing otak ni nak jawab..sama je jawapan tu aku ulang-ulang...buah bunga ayat je tukar-tukar sikit...hahaha!tak mengapa, asalkan jawab...jangan dibiarkan kosong.kosong.kosong....hee

ishhh...menyesal pulak...huhu!sesal dahulu pendapat, sesal kemudian haa mendapat ko!hahaha!result exam memang dah keluar separuh...belum markah penuh lagi..tapi kalau dah separuh tu nak smapai markah suku pun susah....camna tu???repeat paper lah beb...huhuhuu...tokseh.tokseh.tokseh!tak sanggup aku nak pi tengok...tak sanggup aku dikecewakan...huhu!

kawan-kawan ramai jugak yang dah update status kat fb cakap result mendebarkan dan cukup-cukup makan...nada ayat dorang macam berserah je dengan keputusan tu...tunggu je lah lagi keputusan penuh nanti...adui...nasib lah..*semester depan aku mesti nak pulun abis..caittt*

kalau aku tengok jugak malam ni...compom tak tidor dibuatnya...huhuhu...





jangan lah result hancossss...Amin..

1 comment:

sharifah rosidah said...

Hahaha ingat kan debaran nak tunggu bersatu...rupa nya debaran nak tunggu keputusan peperiksaan....lek lah Qery kan dan cuba...berdoa je lah result nya baik....insyaallah.

Nuffnang