Followers

Friday, October 11, 2013

dasyat tak kesan apa-apa

1. sampai tempat kerja aku jamu perut aku dengan nasi berlauk ayam goreng panas dan ikan...tengok lauk pauk yang ada...tak lupa jugak neslo ais...

2. pukul 10 pagi, kekadang aku jamah sikit makan 2 pau coklat buatan air tangan jack dan nescafe ais...


3. kekadang bila ada masa free sikit sempat jugak aku makan lagi, tak kesah lah apa pun, kuih ke, pau lagi ke, nugget ke, bla.bla.bla.bla....ikut gerak hati nak makan apa masa tu....hihihihi

4. petang *otw balik* aku kunyah-kunyah apa yang patut, nak bagi gusi dan mulut ni senam sikit..kalau tak dia jem

5. sampai rumah aku bedal lagi nasi bersama-sama cik ta....hahaha!biasalah, orang kerja kuat ni memang selalu lapar....kihkihkih!


6. malam pulak tengok keadaan, tapi selalunya aku makan jugak atas sebab-sebab fikiranku diracuni oleh cik ta yang memang suka makan...lagi-lagi makan kat luar...tomyam campur perghhhhh!cisssss...orang lelaki mana boleh lapar-lapar...hahahaha!

kalau ikutkan piramid pemakanan aku sekarang, memang berkilo-kilo makanan aku ambik setiap hari....tapi yang hairan, walaupun aku aktif5 bersukan bagai....berat badan aku tetap tak turun-turun....pelik lah...ada sesuatu yang tak betul kat situ....


berat turun la sikit, tapi naiknya mendadak meggelengkan kepala den...hahaha!

baru aku tahu kenapa orang kata bila kawin pompuan cepat gemuk dan lelaki cepat buncit....kuikuikuikui...

bai-bai

p/s : jom atasi perut buncit....hahaha!





No comments:

Nuffnang