Followers

Thursday, October 17, 2013

futsal raya

aku ingatkan hari ini aku rehat-rehat...tokseh update blog...

rupanya datang jugak lah idea aku nak up entry kan...maklumlah setelah lama memerah dan meparah otak ni mengali idea...oh beku sudah....hehehe...sejak dua menjak ni kan aku begitu pemalas nak update blog...hoho!kadang-kadang adalah sehari or dua hari aku terajin buat entry...hehehe..

so so so, hari ini aku nak cerita sikit pasal futsal dihari raya Aidiladha...tapi bukannya aku nak mengajor korang main futsal...ofkos korang terer dan hebat dari aku kan*uhuk-uhuk*aku tahu tendang leret je, tendang lambung tak tahu....kikiki...

seriously, aku nak cerita dengan korang yang aku memang tak plan pun nak main futsal masa raya Aidiladha....ada ke masa raya main futsal...huhuhu..memang macam tak raya lah jadinya kanj....huhuhu...ni semua cik ta yang merayu rayu memujuk aku plan main futsal bersama dengan anak-anak buah dia...katanya anak-anak sedara dia tak pernah main futsal....hohoho!aku ok je...!dengan harapan dapat lah membuang sikit lemak-lemak satu badan ni...hehehehe...

aku deal lah dengan ane tempat jaga futsal tu...booking nak main jam5 petang macam tu...ane tu on je...bisnes maaaa...mesti boleh punya....dah boooking tempat aku terus roger adik aku suruh bawa member-member dia yang free kot-kot lah nak join bermain futsal sekali...tapi aku dah pesan kat dia suruh beritahu member-member dia main futsal ni syok-syok je...bukan lawan serius ek....hehehe..


ambik ko!sekali dia bawa tujuh orang sekali member dia...satu team lah jawabnya.....wahwah nampak hebat kan....hahaha!mula-mula aku team anak-anak buah cik ta...*cik ta dan adik-beradik dia jadi penyokong kat luar court futsal...hihi* tapi bila aku tengok team adik aku dah semput bagai...dorang ni mula-mula kemain berdesup lagi serang menyerangnya....*adik aku asyik krem kaki je...hahaha!*

nak jadikan aku sebagai hero kat dalam cerita ni, aku terus tunjuk power masuk team dorang...dengan harapan dapat cover kekurangan team adik aku ni lah...tapi malangnya harapan hanyalah tinggal harapan sebab.....

aku main dua-dua team kot...ofkoslah aku sepak leret dah tak lepas, sepak jauh pun tak lepas, mengelecek apatah lagi, menanduk pun setengah nak kong bateri...punca??makan banyak sangat pagi raya...hahahaha!dan salah satu alasan yang kukuh lagi...alaaaaa gua kasi can bebudak happy-happy bermain futsal beb....kahkahkahkah!

 *baju purple tu adik bongsu aku...kaki dia tak krem...hahaha!*

kesimpulan, memang terburai lemak-lemak satu badan ni dibuatnya....hahaha!it's ok, yang penting semua pun happy....go go go abang qery! =p

bai

No comments:

Nuffnang