Followers

Thursday, November 21, 2013

kembali dari menyepi

sebenarnya aku ni memang dah rindu tahap gaban  nak BERRRRRRblog...well, maklumlah sekian lama menyepi...............kejap on kejap off...kejap ada, kejap takda...haissshhhh...sepak diri sendiri awat malas bebenor ni...nuffnag pun dah susut sebab tak active....huhuhu...


aku menyepi bukan sebab apa...aku dah ketamdusan idea atau plan nak tulis apa dah...semua story macam tak best*eleee macam lah sebelum-sebelum ni best..haha!*...bila idea bergolek molek tu datang pulak..masa tu lah aku banyak kerja nak buat...masa tu lah aku malas....ish.ish.ish...aku betul-betul kecewa...cissss...bila ingat-ingat balik tujuan asal aku tulis berblog....hmmmmmmm...out ke laut dah...semangat aku tu semua hangat-hangat tahi ayam je...hehehehe... 
HUHHH!aku perlukan masa untuk active seperti dulu...kehkehkehkeh!



untuk pengetahuan korang semua, berat badan aku dah meningkat naik...korang mesti tak percaya kan???tengok tang pipi je dah tahu*pipi cik ta lagi dasyat...hahahaha!* bukan lah nak kata berat badan tu tak turun, turun tu memang ada...sikit je pun tapi naiknya pulak makin menjadi-jadi...tepuk tangan untuk aku....hahahaha!

Ohhhhhh!tidakkkkkkkkk bila tidur lewat malam ni, kemain berselera nfsu makan aku...kejap kepak ayam goreng pedas...kejap meggy tom yam...kejap keropok coklat bagai...kejap kuih kapit...kejap nasi goreng sayur-sayuran ciptaan cik ta...ada jelah mulut aku ni nak menguyah...takpun disuruh menguyah dengan kejamnya oleh cik ta...hahahaha!*hari ni bersapau la aku..kihkihkih!*lariksssss...

habis hancur diet aku........


kalau camgini, macam mana aku nak maintain body berketak-ketak aku ni...kemain dah jadi seketul je six pack ni...comel pulak tu buncitnya...sesenang je dia bergabung sekali...huhuhu...hancur,hancus impian dan angan-angan aku nak lari laju-laju dan lincah dalam pergerakan seperti zaman kegemilangan...patotlah prestasi permainan aku semakin menurun sekarang....kejap-kejap pancit...lebih banyak berjalan dari berlari....hohohohoho!*cik ta cakap...kemain mulottttt die*





oh! bila lah aku nak kurus ni??

entahlah, satu hari mungkin.....

tapi bila harinya korang jangan tanya aku.....hahaha!

bai-bai







 

1 comment:

Unknown said...

haha takpe...nampak kebahagiaan disitu :)

Nuffnang