Followers

Monday, December 17, 2012

coret-coret

saja nak coret-coret hari ini.... =)

aku nak tanye ni...siapa rasa dia suka masak?angkat tangan...aku tak suka...hahaha! korang suka tengok orang masak?seronok tak?terliur tak??haihhh...alangkah moleknya jika ambo ini berbakat pandai masak macam mereka-mereka tu...confirm aku dapat masuk pertandingan masakan cheff selebreti-reti tu...*perasan artis ko...hahahaha!*

lelaki terer masak dari perempuan??betul ke?apa pendapat korang tentang lelaki yang pandai masak ni?perempuan-perempuan tak tercabar ke?bagi aku okey-okey je...tak menjadi kesalahan pun kan??kira macam satu bonus lah sebab ada lelaki yang serba serbi ni...boleh tolong-tolng kat dapur...

mungkin dulu aku pernah terer masak...hahahaha!ok, sila teruskan berangan terer masak...ko tu terer masak meggy je qery oiii...hahaha! ops!lagi satu..tenggek air...hahaha!tapika aku kira terer apa...MASAK MEGGY DUA MINIT JE!hahahaha!*dialog sepah the movie*


tapi aku jeles lah tengok emak aku...kemain terer masak...emak-emak korang pun sama kan???bau masakkan emak je dah buat aku liur-liur....hehehe!tak apa, satu hari nanti tapi tak tahu bila hari tu, aku akan jadi macam emak aku...hahaha!



3 comments:

sharifah rosidah said...

Qery awak beruntung sebab duduk dengan mak...so tak payah masak...macam anak aunty duduk bersendirian di kl, dia bosan dah makan luar selalu..jadi dia selalu memasak...boleh lah kalau dia nak makan nasi lemak ke nasi ayam ke....lepas lah.

Xilla Chinta said...

my hubby p0n pndi msk.. dia kl0 masak men campak jer ape bhn dia nk guna, rse nk msuk p0n men msuk jerk.. kte yg d0k bising tk0t ntah jd pape ke, cirit birit ke.. tp ble dah mkn, 0.k fine..senyap trus. sbb sdap =p

Xilla Chinta said...

my hubby p0n pndi masak. dia kl0 masak ske men campak jer ape bhn yg dia rse nk msukkn.. kte lak yg bising, yer ar..k0t2 mkn x sdap ke..mkn tr0s cirit birit ke.. tp lps mkn, 0.ke fine..tr0s senyap. sbb sdap =p

Nuffnang