Followers

Saturday, December 15, 2012

cuaknya esok

Ya Allah ! esok je!hanya Tuhan je yang tahu betapa cemas dan berdebar-debar perasaan aku ni..cuak, muak, kuah, kuak, kuih pun ada jugak...huhuhu...semalam tak rasa panik sangat...pagi tadi pun okey-okey tak jugak...bila malam ni??hambik ko....dussshhhh!dushh!

esok aku akan pastikan aku wake up awal dan tersenyum dengan unsur-unsur ketakutan...fuiiihhh..berpeloh den nak taip ni...hahaha!esok pagi aku perlu tenang...kalau tak, oppa jahanam style aku...merundumlah pointer aku nanti...sob.sob.sob..wehhh relaks la bro

 
cute kan beg aku?*muntoh*

tapi tak mengapa, Insya Allah...harap-harap esok semuanya okey...dan yang paling penting, aku tak akan gabra lebih, melatah dengan soalan-soalan pelik, cool dan macho...hahahaha!

apa pun harap semuanya akan baik dan berjalan dengan lancar...Amin =)

bye!






2 comments:

~atieput3~ said...

good luck! hhooho

sharifah rosidah said...

Isha allah awak boleh buat....

Nuffnang