Followers

Tuesday, April 23, 2013

jenguk-jenguk jap

ohh hello ebelibadiesss....nak mengadu sikit boleh???huhu...iyelah since aku dah lama tak update blog ni kan...tapi bukan takat tak update, nak log-in blogger.com pun tak....hehehe!uiiihhh korang, memang aku tak sempat...nak main kejar-kejar dengan assigment berderet lagi, datang kuliah dan mendengar dengan tekun lagi, kerja aku lagi...test,test,test,test yang tak berkesudahan dan...dan yang paling penting aku MALAS NAK ON LAPTOP....ahaks!*korang peduli apa kan...hihi*

yeahhhhh..hoyeahhhh...today aku ada mood nak update blog..tu pun sebab cik ta dah berdesing potpetpotpet kat aku...hehehe...kecohhhh la cpz..ops!cik ta*perasan suruh panggil cik ta...haha!*

uihhh...lama betul tak jenguk blog ni...kemain ada kengkawan / peminat sound suruh update...hihihi...auuu terharu i taw..nak buat camna, empunya blog ni spesisi kejap rajin update kejap malas kan...so korang faham-faham lah =p

korang apa cerita sekarang??ok?sihat..??masih lagi berblog??cewahhhhhhhhh....terbaik tak soalan aku??kuikuikui


tu je sebenarnya aku nak update blog ni...ACI TAK??serius beb, ada apa sangat pun kat blog aku ni...?? orang bukan cari pun blog aku ni...ada ke takda sama je...huhuhu..*sob.sob.sob*

tapi tadikan aku tercek kat stats tu...TQ korang-korang...Alhamdulillah...korang-korang sudi gak jenguk-jenguk jap blog aku ni...tanjat abang qery taw....hahaha!

ok bye!


No comments:

Nuffnang