Followers

Wednesday, April 24, 2013

what beb?

jadual tidur dah tunggang langgang..huwaaaaa...tido kemain kejap-kejap je..suis dah macam tarak fungsi...buka mata je terus aku mengadap laptop ' kesayangan ' huhuhu...eh??update pulak aku malam ni ek...hihihi...

dengan kemamaian-mamai, aku fokuskan mata yang dah macam nak rabun ni dengan menekan butang ON kat laptop ni....hehe!rasa macam entry aku kali ni ala-ala cerpen tak?*perasan*agak-agak mata ni dah okey, aku sempat siapkan beberapa draf assingment nak hantar minggu ni...baik aku buat awal sikit...gileee nekad buat assingment awal....haha!phuiiii...ikut malas aku mungkin jumaat malam baru aku nak buat...hehehe!


tetapi sebab semangat nak masuk bulan MAY ni, aku mengagahkan diri jugak siapkan...korang memang akan kagum bila dapat lihat jari jemari aku pantas memainkan peranan menekan dan memicit butang-butang abjad kat laptop ni sekarang...sungguh berseni....kuikuikui

berkat kerajinan dan semangat kesukanan yang tinggi*up=up diri sendiri* akhirnya aku berjaya mensetelkan jugak draf assingment aku...siap sempat email kat member aku lagi untuk di semak ataupun di tokok tambah*aku rasa compom dia tak akan tambah apa-apa...hahaha!*...

so apa nak buat lepas tu??

update lah...kang cik ta bising broadband dah ada, tapi tak guna...kecohhhhh....keccccccohhhhh...suka hati lah kan....kecoh.kecoh..

nite!


No comments:

Nuffnang