Followers

Friday, April 5, 2013

LAMA MENYEPI ADA YANG RINDU TAK??HAKHAKHAK!

Assalamualaikum...
hello...hello...heyyy kenapa malas sangat update blog ni???!! Huhu..korang jangan marah ek..eleeeee..tahu lah rindu nak baca entry terbaru aku yang best-best ni kan?kan?ngaku je lah...alolololo...comel sangat...hihihi!*rasa nak lempang diri sendiri okey*

agak lama aku menyepi..kesian dengan blog aku ni..dah bersarang berhabuk...tapi tanjat jugak aku sebab ada jugak orang bertanya kat aku kenapa blog tak berupdate...hihihi!so sorry...peminat i ke???hahahaha!*cpz hari-hari suruh aku update..aku buat taktaw je...kahkahkah!*

jujurnya banyak gila aku nak share tory kat korang...alangkah malangnya masa amat mencemburui kita...hihi!so so sorry korang...memang tak sempat...huhuhu..tak sempat bukan bermaksud aku tak boleh nak online ke apa kan...hurm, memang masa aku pack sekarang...plus virus kemalasan.. =P

syukur Alhamdulillah life aku seperti biasa dan okey-okey...problem??biasalah kehidupan mesti ada masalah kan....mana ada orang boleh lari dari masalah kan??contoh semalam aku ada masalah dengan apa nak fikir untuk buat kejutan bezday cpz nanti...huhu!serabut ko!lagi-lagi tak tahu nak belikan hadiah apa kan...cpz tu dah lah tak suka makan kek...hihihi!memang masalah kan?

hurm...dah tak ada idea nak menaip pulak...hehehe!publish ni dulu la ek....kang sia-sia taip panjang last-last tak publish....kuikuikui..alasan sebab bizi.bizi.bizi...uhuk-uhuk!kalau ada sumur di ladang boleh hamba menumpang mandi, kalau ada umur yang panjang, esok-esok kalau aku rajin,..kalau aku tak bizi aku update lagi...hahahaha!

tata!

No comments:

Nuffnang