Followers

Monday, October 1, 2012

Diet? Dan Ayam?

Semalam dalam kuliah, syok-syok study *syok??* kawan aku selamber je datang kat aku. Ko tau dia cakap apa?

'Ko dah tembam sikit la Kay, kena diet'

Perghhhh!! Tercalar hati guwa beb!!

Sebenarnya ramai yang tegur aku dah comel sikit. Tapi aku buat tak tau je. Sebab aku rasa CPZ suka je, hakhakhak! Tapi mana tau aku mengadu kat CPZ semalam yang kawan aku cakap macam ni, ko tau CPZ cakap apa..

'kite cakap kamu dah tembam kamu taknak dengar, kawan kamu cakap tembam baru la nak sentap. Bukan takat dah tembam, dah buncit, dah gemok bla bla bla bla bla'

Terus down.

 Aku suka makan ayam. Itu la masalah aku. Ko bagi la ayam jenis apa pun. Aku boleh makan dan makan. Bau ayam goreng terus lapar.

 CPZ pun satu, kalau makan kfc kan. Dia mesti tukar ayam kecik. Yang besar semua bagi aku. Macam mana??? Tak caya tengok ayam dia, tengok ayam aku.

Aku dengan ayam memang tak boleh dipisahkan.

Tapi aku nak diet. Stress aku.
Kejap lagi nak makan KFC lagi. hikhik!
Harap2 lemak di pegi kat kuku.

4 comments:

Irfa said...

makan la dada ayam je ;)
org kata dada xde lemak
akak x tahu lah sbb akak tak suka dada ayam :)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

habislah tembam2 kuku ko lepas ni ! lemak semua dah pergi sana

sharifah rosidah said...

Ala makan je lah jangan sibuk2 nak diet, nanti kalau dah sakit letak sekor ayam pun tak lalu.

Yeyy Yehh said...

buat diet Atkins. makan ayam pun boleh kurus. try la!

Nuffnang