Followers

Friday, October 5, 2012

Johnny

Program diet sedang dijalankan. Haritu lepas beli tiket wayang *Hantu Kapchai* kali ke dua tengok. CPZ nak tengok Fizz Fairuz berlakon sampai dua kali. Amboi...Aku ok je sebab ada Neelofa..huhu!

Lepas beli tu, tak tau nak makan kat mana. Aku macam biasa pilih Kenny Rogers, tapi CPZ tunjuk tangan dia 'No No No No' sambil geleng kepala. Aduh....

Lepas tu dia yang tentukan makan apa. Dia kata makan kat Johnny. Siap cakap dengan aku jangan pesan nasi goreng ke apa. Makan steamboat tu je.
 

Selalunya makan kat sini, memang order steamboat untuk dua orang, lepas tu aku order lagi nasi goreng semua dengan CPZ. Tapi bila nak diet ni. CPZ kata nasi goreng no no no. Makan je steamboat tu. Nasi kosong boleh la.

 CPZ yang masak. Aku tak pandai. aku tengok je dia masukkan itu ini. Aku makan je.

Tengok? Nasi putih je.....???

Nak ayaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!

2 comments:

sharifah rosidah said...

Kalau nak kurus kena dengar cakap CPZ, ayam no no noooo.

Hayati Buya said...

gemok. ahahahaha !

Nuffnang