Followers

Thursday, October 18, 2012

omong kosong

lagi sekali aku nak tulis beritahu korang yang bulan ini aku sibuk yang amat...kerja memang berlambak...tak mengapa sengaja nak menghiburkan hati sendiri supaya aku dapat setelkan semua kerja tu dengan suka hatinya....


hurm..usia dah makin meningkat...tak lama lagi dah nak masuk level tiga puluh hannn pulak...kadang-kadang terasa macam bebudak lagi...biarlah...asalkan hidup aku ni happy dan penuh bermakna...cukuplah...

buat apa nak sedih-sedih...nak marah-marah selalu...nanti kena penyakit darah tinggi pulak...Alhamdulillah...demam before ni pun sembuh cepat...aku kembali cergas semula...harap lepas ini mempunyai keberanian untuk makan ubat...dan nak kena jaga sikit pemakanan...huhu!

pepsi?vanilla coke??teh tarik??makanan berlemak??berminyak??semuanya aku dah buat sekatan dari tembus masuk dalam perut aku....hikhik!kalau langgar jugak??bocor le perut aku...makin kecomelen...hahaha!

wah!minggu ni final piala Malaysia...aku sokong ATM!*sebab Selangor dah kalah*hahahaha!marlon sila passing bola ke kepala hai-o untuk score tanduk gol kemenangan...cpz sokong pasukan Kelantan...kalau ATM menang cpz akan hadiahkan aku PS3...tapi kalau Kelantan menang pulak dia mintak aku gelang emas!boleh???banyak gedik la itu amoi...cansel!lantak la pasukan mana menang pun....hahahaha!

nanti aku nak ajak penyokong-pengokong ATM dari jepun sekali...haha!

baru-baru ni aku tanya la CPZ lagi sekali dia sokong mana. Eh tiba2 nak sokong ATM pulak.

Aku : Kamu sokong mana nanti?
Zuhana : ATM la.
Aku : Hoi, haritukan sokong Kelantan.
Zuhana : Itu haritu Kelantan lawan Selangor. Malam tu tengok pemain Selangor memang macam takde luck je.
Aku : Apa pulak. Sokong la Kelatan. Kita kan sokong ATM. Mana boleh sama.
Zuhana : Ah! Kamu sokong la Selangor kamu yang dah kalah tu. Sibuk je..

Hish amoi ni. Kuat melawan sekarang ni. Makan sup banyak la ni perangai jadi macam ni. Huhu!

2 comments:

sharifah rosidah said...

Hahaha padan muka siapa suruh bertaruh dengan perempuan... Perempuan ni eh macam aunty lah suka suka je kita nak sokong sesiapa...last sekali kalau kita kalah dalam bertaruh kita akan cakap ADA AKU KESAAAAH ko menang, hihihi.

pAri-ParI tErbAng tiNgGi said...

hu3...kelantan akn menang...tengok la nanti... :p

Nuffnang