Followers

Sunday, January 27, 2013

sakit-sakit badan

tidur lena??NO WAY! badan aku dah jadi super sakit...huhuhu...tulang belakang badan ni, nak tegakkan pun tak boleh woo...mengerut-mgerut dahi aku menahan kesakitan...cisss..rasa macam ada benda tajam dok cucuk-cucuk...

kesan penangan main badminton overdos malam tadi...huhu!semangat tak nak kalah la katakan...hoho!itulah orang cakap bersukan ni memang bagus, tapi biarlah berpada-pada kan...kalau tak, makan tuan punya badan...sekarang padan muka aku...hehehe!tanggung lah sendiri...


pagi tadi nak bangun aku terpaksa relaks-relaks dalam 5-10 minit jap beb...betulkan balik postur badan, regangkan otot dan tulang temulang sikit...baru aku boleh bangun...huhuhu * kalau tak aku sambung tidur balik...hihi!*

bila badan aku sakit, automatik otak aku pun akan tempias sakit jugak..bila dah otak sakit, masalah stress pulak ambik peluang dan ruang serang kaw-kaw punya...bila aku dah stress???ERGHH!rasa macam nak mengamuk boleh??

CPZ meh sini nak mengamuk geletek telinga...hahaha!

ok bye!

1 comment:

sharifah rosidah said...

Bersukan bersukan jugak tapi jangan lah sampai macam nak bunuh diri.

Nuffnang