Followers

Tuesday, January 15, 2013

sama-sama abang baik hati

dengan muka confiden memandu kereta cute...aku meluncur laju bergerak terus hingga tiba di tempat membayar tol sungai besi...berkali-kali aku dok tenyeh kad touch & go...tapi penghadang tu tak terbuka jugak...

puaslah aku dok terbalik-terbalik, terpusing-pusing kad pun still jugak sama...MAMP**..ttttttuttt aku...oit!hehehe!masa tu jantung aku dah dupdapdupdap dah...huhu!tengok cermin belakang kereta lain dah penuh beratur pulak..adusss...tak boleh undur balik...kena berserah je...

pelik..kalau tak silap aku ada lagi kreditnya...sebab tu aku yakin boleh je lalu...haihhh!tak pernah kehabisan kredit kot..kalau sikit-sikit bakinya tu selalu lah...hahaha!

datang pulak penjaga tol tu...ok fine dia orang bangla..kena nasihat aku dengan bangla ni..confirm

orang tol : adik, takda kredit suda?
aku : *diam kan diri sambil angguk je*
orang tol : kasi duit bagi sama orang belakang
aku : ok..aku pun beri rm2.00..*nasib aku faham dia cakap apa..haha!*
orang tol : tiga puloh sen ada?senang bayar
aku : jap..ok ada*amboi bangla ni...tmalu punya pasal aku cari jugak lah tiga puluh sen*
orang bangla : terima kasih adik
aku : sama-sama abang baik hati


malunya aku...nasib pemandu lain tak pon.pon.pon aku...dorang pemandu yang bersabar dan berhemah....huhu!lepas ni aku akan selalu topup kad touch & go...INI SERIUS!
hehehe...

2 comments:

sharifah rosidah said...

Tu lah lain kali check dulu.....ni dengan konfiden main masuk je kat lane touch and go...kan dah kena sound dengan bangla tu.

^^ m d m k i l l e m a l l ^^ said...

Burger Bakar yg pioneer tuh asal wangsa maju.. dkt stesen wangsa maju.. bolehla rasa dia.. ada mcm2 perisa.. paling best cheesy baconizer.. burger ayam dia pun sodap jang.. tp lately org dok citer psl burger bakar abg burn dkt sek 7, shah alam kot.. cer cari..

Nuffnang