Followers

Monday, June 3, 2013

berhabuk dan berkepuk

sudah lama mana aku tak bukak blog update...wahai blog pujaan hatiku..kesian ko aku tinggalkan tanpa entry-entry baru...huhu..maaf lah ye...tiada alasan..tapi ada sedikit penerangan...haha!bukan apa lah korang..al-maklumlah macam-macam sudah terjadi...macam-macam sudah berubah...dulu rajin je...dulu semangat je...dulu ada je story nak kongsi...erm, sebenarnya dalam erti kata bahasa yang mudah difahami...

aku tidak mempunyai masa untuk meng' update' kan bloh...hahahaha!bizi sangat hokeyyyyy!hahahaha!*phuiiii bizi la sangat kan* hei korang dalam-dalam aku menghilang ni, banyak jugak benda yang berlaku dalam life aku...hehehehe..

hurm macam banyak sebenarnya nak kongsi-kongsi cerita...huh!tapi tak tahu nak mula tang mana...kikikiki..tak mengapa kita mula balik slow-slow ek...deal??wehhh korang ni bagi lah sikit kata-kata semangat kat aku....huhuuu..

apa pun...


Alhamdulillah...rezeki makin bertambah...syukur pada Tuhan...banyak benda yang mampu membuat aku tersenyum sendirian...walaupun kekadang tu tak tersenyum jugaklah kan...semoga limpahan rezeki ini tidak membuatkan aku alpa dengan segala-galanya...ala comei-comei..hihihi!

ok bai

No comments:

Nuffnang