Followers

Monday, October 22, 2012

Aku Pendek?

Semalam la CPZ tiba-tiba gelak soraang-sorang, amoi ni memang suka je gelak sorang-sorang, entah apa dia fikir. Aku pun tanya la. Mana aci gelak sorang-sorang.

Aku : Kenapa gelak?
Zuhana : Teringat kat Abangcik kite.
Aku : Kenapa dengan dia?
Zuhana : Haritu dia tanya kita, 'kalau keluar dengan Qery tak boleh pakai kasut tinggi la kan?'
Aku : Apsal tak boleh?
Zuhana : Tu la, kite pun pelik dia tanya macam tu. Kenapa pulak tak boleh kan. Selalu je kita pakai.
Aku : Habis tu?
Zuhana : Dia ingat kamu pendek.

Aku pendek? Aku nampak pendek ke dalama gambar??

Zuhana : Dia siap tanya kita, kalau kite diri sebelah kamu, kita lagi tinggi, hahahaha! Bila masa entah
Aku : Oi mana ada eh. Sukati je cakap kite pendek
Zuhana : Tu la, kita tak tau la sejak bila kamu jadi pendek. Hehe!

Aku tengok abangcik dia kecik besar kecik besar je. Aku lagi tinggi dari abangcik kot. Berani sungguh kata aku rendah. huhu!

Kejap aku cari gambar kat facebook CPZ, ada satu gambar dia tak pakai kasut tinggi. Aku tak pendek kot...


Aku : Kita nampak pendek ke?
Zuhana : Tak de la. Tak tau, abangcik salah orang kot.
Aku : Mungkin la. Oit kamu pernah ambik gambar dengan orang lain ke?
Zuhana : Erm erm erm erm

Nak kena amoi ni. jawab macam ni. siap la sapa yang berani ambik gambar dengan dia. Aku pendek-pendek kan mamat tu. Dia takkan tak tau aku ni garang. Hehe!

3 comments:

Irfa said...

lelaki mmg akan nampak tinggi bila duk sebelah pompuan w,pun lelaki itu kategori tidak tinggi

sharifah rosidah said...

Cemburu ya.... Alah kalau ada pun dia bergambar dengan orang lain itu dulu semasa sama sama ada pasangan lain...dah tinggal sejarah je....biasa lah tu.

ViccMalarn said...

Hahah.. Kak Sepet suke jawab mcm tu, nak tgok Qery respon ape. :P

Nuffnang