Followers

Tuesday, July 30, 2013

duku-duku baru taw

hai... hai rakan-rakan!! sihat?sudah makan ke belum?

jawapan : diam...

erk.. *soalan aku tak berjawab..thanks aku cakap sorang-sorang* 

masa tu korang rasa apa perasaan aku? adakah aku tengah sakit hati?atau aku aku tak punya apa-apa perasaan...hihi...oit!ikutkan emosi nak aku jahitkan je terus mulutnya....hahahaha!ok i lemah masukkan benang dalam jarum taw....mihmihmih...

atau aku rasa nak duku-duku kepala si dia?*oittt...saborrr bula puasa ni...huhu...*ke nak aku cocokkan dua lubang hidungnya dengan jari kelingking aku ni...?kesian.kesian...muda-muda dah rosak gegendang telinga....hahahaha!apa hal aku emosi sangat ni... =P

relaks brader-brader....itu semua monolog dalam diri aku lah kot..kuikuikui...bulan-bulan puasa ni jangan cepat benor nak melatah okey...*tuju untuk diri sendiri* jom fikir positif....andaikan member aku tu tengah takda selera makan....hahaha!atau mungkin sahur tadi tak sempat korek-korek telinga....atau mungkin....mungkin tengah...ah!lantak lah...hihihi..tak dengar sudah...malas layan beli roti john lagi best...!*tetibe je..haha!*

sebenarnya aku tak taw nak update entry apa....hahaha!


haaaadoi...semester ni aku ada banyak assgmnt beb!!tapi aku try setel satu persatu dengan skill yang hado.....hadoiiii lah jawabnya lagi.....sesiapa sudi nak tolong aku???

korang ni payah no nak minta tolong....!eee....geramssssssnyeeee


ok bai

No comments:

Nuffnang