Followers

Tuesday, July 2, 2013

sama tapi tak serupa

ni gambar kasut yang saya baru beli dari kawan saya...tapi bukan untuk saya...untuk adik saya...


apa macam??walaupun berwarna warni dan rupa macam ntah apa-apa...aku tetap nak belikan untuk adik aku jugak...


dan........??dia suka!ofkos sebab dapat free dari abangnya....wahwah!abang yang baik dan penyayang...hihihi!*erkkk...poyosss*

cuba teka berapa harga kasut ni?jawapannya rm80 aje dan dah tentu tak ori...murah kan??sebab aku pembeli pertama...semalam aku call member aku dah up sikit harga jadi rm100...waaaaaaa....cepat betul naik harganya!hahaha!so wat??*untuk adik tak boleh pakai mahal-mahal...dia pakai ganassss cepat koyak....kuikuikui!*

beli kat mana??nah!kat sini...


member aku buat jualan bonet kereta...terbaik lah!murah-murah...lelong-lelong!sempat lagi bisnes time kitaorang habis class minggu lepas...dbkl oh dbkl...hahaha!*gurau je pun* 


haaa...pilih-pilih...siapa cepat dia dapat!saiz??pun sama jugak, siapa dapat dia yang punya!bukan ahmad albab yang punya...

tapi sebijik macam aku punya kasut...

percaya tak??

now korang tengok kasut aku pulak...


hello aku punya ehem..ehem ek...hihihi!


sorry lah gambar kurang jelas...malas aku nak ambik gambar baru...kehkehkeh!ada beza tak dengan kasut aku??ofkos lah ada...!kasut aku glow in the dark kot!fuyoooooooo...gempak tak?oit..oit..serius lah...tak caya sudah...huhuu...sekali tengok memang scary warna kasut aku ni...dua kali tengok, wahhhhh so so so so cute miut sangattttttt...ahaks!

ah, janji kasut tu cantik kat mata aku....apa ada kesah...kihkihkih!*oh hobiku*

bye!

No comments:

Nuffnang