Followers

Monday, July 22, 2013

berbuka puasa di Yemeni and Arabian Food

dari hari tu i mengidam nasi arab taw...so, semalam dapat jugak aku berbuka puasa kat restoran pak arab...namanya restoran Hadramawt dengan tagline dia The best Yemeni and Arabian food in town....fuyooooooooo....hihihi!


sebenarnya kebetulan je nak makan kat sini, lalu je jalan ampang tu ternampak nama restoran ni...terus je masuk...rezeki jugak sebab dah lewat jugak masa tu...pukul 6.45 macam tu...ofkos ramai yang dah buat tempahan kan...huhuu!

ni gambar sebelum ramai orang...maksud aku sebelum berbuka puasa...


yang ni korang tengok lah...kemain panjang lagi beratur nak ambik makanan...
 

buffet!...sekepala ringgit Malaysia lima puluh...dua kepala??tiga?empat??dan seterusnya.....kuikuikui*sesekali i pejam mata je..kalau banyak kali mau i korek biji mata...cait!*lepastu ko hadaplah nak makan apa sampai pengsan...hihi!

korang jangan risau sebab tempat nak solat dia ada jugak...kat tingkat dua...toilet pun dekat jugak...so, senang...if nak makan berbuka sikit dulu, lepastu berhenti solat jap pun boleh...then, nak sambung makan pun boleh...tak kesah mana-mana ikut keselesaan....makanan dia banyak kot...berbaloi-baloi lah sebab nasi arabnya memang terbaik pernah aku rasa....hehehe*mungkin selera tekak kita berbeza...haha!*


ni menu aku...nampak tak ayam tu??nasi aku ambik sikit je...hihi!*on diet..ahaks!* sedapnya...pandai pak arab-pak arab ni masak...


menu cik tak??*pi tengok blog dia..haha!*korang memang tak akan percaya dia makan mengalahkan aku...kata tak suka makanan arab konon...tengok-tengok dia setelkan dua pinggan terus!OH NOooooo..tanjat abang taw....nafsu makan apakah ini??hahahaha!pirahhhhh....tu semua wayanggggggg cakap bukan selera dia konon...cik ta siap cakap...

* tulang ayam dia pun lembut kan... *

sampai tulang-tulang pun dia makan....perhhhh!oh hairan

sedap.











No comments:

Nuffnang