Followers

Wednesday, June 19, 2013

sangat letih dan lemau

makin lama blog makin boring..betul??

hambar??

bosan???

hampehh betolllll..*itu blog aku..haha!* 

korang sihat ke idok??

sejujurnya hari ni aku teramat sangat letih...

Letih . Letih . Letih .

Lemau . Lemau . Lemau .

seharian buat kerja...kerja apa pun aku tak taw...huhuhu...adalah kerja aku kan..tak kan aku nak kasitahu gan korang..uweeeekkk!letih jugak berjalan, berlari, melompat dan sampai aku rasa kaki aku dah takda tulang...hihi!*sorrry i tak dating dengan cik ta ek...hehehe*

korang nampak tak betapa hiperbolanya ayat aku ni...?????hehehehehe....oh pleaseee

pagi tadi aku memang rasa mengantuk gila nak drive...dua tiga lapan kali jugak lah tersenguk gongok.....hoho!itu sangat bahaya...well, aku yang gagah ni tetap maintain drive sampai gak tempat kerja...fuhhh syukur selamat


hari aku rasa aku sangat letih dan lemau...kenapa ntah....malam tadi aku dah tertidur dalam pukul 1-2 macam tu...tapi badan masih jugak jadi makin letih...tak sabarnya nak balik kerja...nak rest-rest kejap...

tapi macam tak boleh nak cabut awal lah pulak....huhuhu..

kenapa??

ADA MEETING!*pengsan*

1 comment:

.::: Princess MOMOY :::. said...

sabar2. nanti jumpa sepet hilang le letih tu. hew hew.
err... cantik tie en qery. eh. cikgu qery

Nuffnang