Followers

Monday, July 1, 2013

alahai...bila masa aku abang ko?

ni cerita minggu lepas..kebetulan aku memang ada sikit ruang dan masa, *poyo gila bizi..hahaha!* aku sempatlah singgah untuk cuci kereta ni...dah bertompok-tompok taik burung...huhuuuu...sabooor je lah!tapi yang bestnya tempat cuci kereta ni dua puluh empat jam open!pewitttttt!rajin betul si bangla-bangla ni

bersih ke tak mamat-mamat bangla ni cuci..??korang mesti excited punyalah...!ok-ok lah dorang ni cuci...bersih la jugak berkilat-kilat tayar aku...kihkih!kalau tak bersih??aku suruh dorang cuci balik...!aku bayar lapan ringgit ek...hihihi!


cuci kereta??aku tetap duduk dalam kereta!*syok ooo tengok buih sabun...hihi!* tak kuasa aku nak suruh mamat-mamat bangla ni drive kereta aku...kasar dorang ni...pulas dan undur ikut suka je...ntah ada lesen ke tak...kang tak pasal-pasal dia remmmmmm nya enjin kereta aku...jahanam!hahaha!berapi-berapi je aku tengok nanti...erkkk!

cepat pun cepat mamat-mamt bangla ni cuci kereta...memang beratur kereta kat tempat ni...nampak beno orang kita ni pemalas nak cuci sendiri termasuk lah aku...hahaha!bizi lah kata kan....so??ni lah alternatif yang berkesan....bayooooor je lapan ringgit...

bangla : mau vakum ke tak mau?
aku : mau
bangla : bonet dalam?
aku : sama kasi jugak
bangla : abang siap!

alahai....bila masa aku jadi abang ko????phuiiiii....hahaha!

apapun terima kasih sebab tolong cuci kereta aku bersih-bersih...ilikeit

ok bai 



1 comment:

Vee Lea said...

Qery ada keturunan org bangla ekk?? Hahahha.

Nuffnang