Followers

Wednesday, July 3, 2013

psiko sama saiko

korang pernah ada problem dengan orang yang psiko??ke tak pernah?
apa makna psiko??
tahu maksud saiko..???

tahu ke tak????
confius?
tahu sikit-sikit je ke?
tahu, tapi malu-malu nak cakap?
AH!sudah lah korang...apa pun yang pasti korang memang tergolong dalam orang-orang yang psikoooooo saikooooooooooo.....TAPI tak nak ngaku....kikikiki!

wehhhh gurau je pun....tu pun nak terasa hati...tak baik tawwww......hihihi!betul ke psiko ni berkait rapat dengan gila???gila babengggg ke??tak pun, orang yang psiko ni dia still waras, otak ok-ok...boleh lagi fikir elok-elok...tahu apa yang dok di fikirnya....cuma???hatinya di control oleh tingkahlaku dan bukannya di control oleh otak...!*ai marah ke?haha!*so how???

aku pernah lah juga terdengar-dengar yang orang psiko ni jenis yang tak pernah berputus asa...wahwah!*mesti student cemerlang ni..kuikui* kena reject pun buat tak taw je...betul ke??
betul ke orang psiko ni tak faham bahasa??dengan kata lainnya bodoh....hahaha!
*amboi mulut.......cili baru tahu...hihihi*


orang psiko ni  jangan dilayan.....sebab??akan menjadi-jadi gilanya tu wehhh....hahaha!bak kata pepatah, tepuk sebelah tangan tak kan berbunyi beb....!so mudah je, jangan dilayan langsung orang macam ni ye...buang air liur...ahaks!

lagi satu, jangan sesekali cabar orang saiko ni.....sebab dia jenis yang cepat marah...cepat maki hamun tak tentu pasal...kuat meroyan sendiri-sendiri...korang mesti serabut alam punya!huhuu...
SO???

ABAIKAN DIA..Insya Allah, akan ditunjukkan jalan ke pusat psikiatri...hahaha!

kepada mereka-mereka yang psiko dan tengah mensaikokan diri sendiri....so sangat kesian....tapi apa boleh buat...siapa suruh nak jadi saiko.....hihihi!

bai-bai


No comments:

Nuffnang