Followers

Saturday, August 4, 2012

Sampai sekarang aku tak dapat lagi

Maaf la rakan-rakan, setiap kali aku update, mesti aku akan cakap aku bizi. Sekarang ni memang macam-macam kerja nak buat. Pening kepala aku. Selalunya kalau nak hilangkan tension aku akan beli paper. Tapi tak boleh jugak. Kadang-kadang aku baca paper lagi bertambah-tambah tension. Jalan penyelesaiannya aku beli majalah.

Tapi....

haritu aku beli Majalah Ujang. CPZ curi. -- tak caya baca entry ni


Janji nak pulangkan lepas habis baca. Sampai sekarang ni janji tinggal janji. Aku mesej dia,

Aku : Kita ada benda nak tanya
Zuhana : Ada apa, hehe
Aku : Jangan nak hehe, kita serius ni
Zuhana : Ape dia?
Aku : Mana majalah ujang kita?
Zuhana : Kita tak paham kamu cakap apa
Aku : Pandai la tak paham tak paham
Zuhana : hehe! Esok kita bagi
Aku : Tak nak! Nak yang baru
Zuhana : Beli sendiri


CPZ kalau buat salah, jawapan dia mesti 'kite tak paham apa kamu cakap' Perhatiiiii je perangai dia...

No comments:

Nuffnang