Followers

Friday, June 14, 2013

jom pi tengok!

movie yang paling aku tunggu-tunggu...aku harap cerita ni paling best untuk tahun ini...tengok trailer cerita memang gempak habis...dasyatttt ko!hehehehe..

movie apa beb???

nak kasi tengok sikit heronya....kikikiki...


amacam??kenal tak??sesuai kan aku jadi heronya....muka pun macam dah ala-ala clark kent....hahaha!*sila jangan muntoh*

siapa yang tak kenal Superman...?angkat tangan!satu dua tiga...ok-ok malas aku nak kira....hehehe!nah korang!minggu ni filem Superman terbaru...Man of Steel!excited tak??korang dah tengok ke belum...???aku belum!huhuhu!tapi aku pastikan akan tengok jugak!huhuhu...

sedikit info filem ni adalah remake dari filem Superman I yang dibuat pada 1978 sebelum ni...pelakon henry cavill hero Supermannya...mana aku tahu??aku google lah...kuikuikui..macam biasa nama clark kent atau kal-el adalah wartawan hiburan mangga...ops!kahkahkah!*tak kelakar pun*

berasal dari planet yang sangat jauh bernama krypton dan terdampar di bumi, menimbulkan satu persoalan dalam diri clark kent...dia diasuh oleh pasangan jonathan kent dan mereka berdua banyak mengajari clark kent mengenai kebiasaan manusia di bumi...mengenai nilai-nilai murni yang ada dalam kehidupan...

dalam filem ni, musuh utama Superman adalah jeneral zod dan faora/ursa...dorang memang nak bunuh Superman lah kan..tak kan dorang nak ajak Superman main bola sepak untuk team dorang...erghhh..tapi kenapa dorang ni beria-ria nak bunuh Superman??sebab ayah Superman jor-el pernah memenjarakan mereka kat phantom zone...kira kes balas dendam lah ni....fuyoooooo!

gempak tak??

jom pi tengok!

1 comment:

NinaAz said...

Kenal sssangat heronya
Hahaha

Nuffnang