Followers

Thursday, August 9, 2012

biru.ketat.sexy..menggoda tak??

Amoi : lelaki sekarang pakai ketat-ketat lagi sexy maa..
Aku : erm..??tapi ni ketat sangat..susah nafas...hahahaha!
CPZ : hahahaha...peha besar!
 
ok memang seluar tu jenis ketat sikit...kain jeans yang ikut bentuk kaki tu...tapi bila amoi tu cakap ok je aku pakai ketat..aku pun terus terasa sexy....pewitttttt!haha!tapi aku tak lah ikut je kata-kata amoi tu...aku beli yang longgar sikit sebab nak cover tonggek...haha!biasalah ahli sukan yang terer-terer macam aku ni memang tonggek plus padat plus mantop sikit...tak caya korang tegok cristiano ronaldo....hahahaha!korang jangan jeles ok
 
 
CPZ kemain gelakkan aku je time tu...perhhhh! mulut dia kemain boleh tahan jugak cakap peha aku besar sangat...perut pun besar...lengan besar...tapak tangan besar...ewah-ewah nasi tambah pe cite beb???gua gigit telinga kiri lu tahu lah...hahaha!takpa, aku relakan mulut dia celupar sikit, janji seluar tu dia belanja aku...kahkahkah!
 
paling syok saiz seluar aku ni kena ambik kat patung sebab dah habis saiz tu....hahaha!aku agak ramai pemain bola dah beli seluar warna biru ni...kira aku orang last lah....ish2!saiz lain muat pinggangnya..tapi bab peha tu...ketat sangat...siapa-siapa yang peha besar memang susah nak beli seluar kan??tak boleh beli cutting lurus...sendat!tapi terpulang kat orang tu lah...ada yang suka and ok je if ketat kat peha...huhu!
 
pinggang seluar tu memang ngam gan aku...ada longgar sikit lah...*dah kurus sikit*tapi tak kesahlah yang penting tang peha tu aku selesa...sebenarnya seluar ni ada banyak warna...hijau, merah, putih...*nasib pink takda...hahaha!*tapi tetiba aku tergoda dengan warna biru pulak....hahahaha!maklumlah sekarang aku dah tak berapa nak suka dengan K-POP...sebelum ni yes!hahahaha!CPZ tu sesuka je cakap aku minat K-POP lagi...chait!hello???itu dua tiga bulan lepas ek....sekarang aku dah join group MOB la....hahaha!korang tahu tak group apa tu..??
 

 pi tengok movie Step Up Revolution....heeeeee...terbaik beb!
 

 

No comments:

Nuffnang