Followers

Monday, August 6, 2012

cuci-cuci mata

selamat petang semua...hi..!apa kabar..?

korang semua sudah minum petang...??aku belum.aku puasa...hahaha!malam nnanti aku nak berbuka kat rumah...mak aku cakap dia nak masak ketam lemak cili api...perhhh!sedap!

semalam mak, ayah dan adik aku pergi round-round jalan masjid india cari baju raya...tapi tak beli pape sebab ayah aku cakap saja nak tengok-tengok harga baju...katanya harga baju melayu still mahal lagi...so, kena tunggu minggu depan baru beli...relaks-relaks...huhu..ok, kalau minggu depan mahal lagi camna??lepas raya la baru kita beli ek...hahaha!

lagi satu, katanya ramai sangat orang...susah nak pilih..so, kena cari satu hari yang tak ramai orang nak membeli baju raya..hari apa tu ek??korang pikirkan untuk aku...

seminggu ni aku nak pergi cuci-cuci mata dulu..mana lah tahu kot-kot berkenan..tema raya family aku tahun ini??RAHSIA...hahaha!tunggu lah aku update raya nanti ye..

korang dah beli baju raya..??

No comments:

Nuffnang