Followers

Tuesday, August 28, 2012

Cendol-Cendolan

Sorry, aku masih lagi tak dapat nak story pasal raya aku 2012. Huhu! Gambar belum mintak kat adik aku *alasan*. Best sangat ke story raya ko tu Qery??? Hahahaha! No komen. Tengok lah nanti kalau aku teringat nak story. Kalau terlupa raya tahun depan la aku cecite cecite. Ahaks!

Korang suka makan cendol-cendolan? Weh..cendol la. Aku? Erm boleh la layan je. Heee. Cuaca pun sekarang kejap panas kejap hujan *pagi hujan* So, memang syok tekak kalau layan cendol.

Apa kes aku tetiba nak cerita pasal cendol? Mana tak ingat, dah 2 3 hari lalu asik nampak orang jual cendol bawah pokok..perghhhh, layan beb makan cendol bawah pokok sambil menikmati hangin sepoi...fuhhh! Tekak tak boleh tahan..dan aku singgah jugak makan cendol. hehe!

Gatal habis tekak aku nak makan cendol. Tapi orang cakap kalau nak diet, mana boleh makan/minum benda yang berais ni..itu orang cakap. Aku cakap..ko bedal je..janji sodap tekak ko. hahahaha!

Macam biasa cpz tu mesti nak follow aku makan cendol. Katanya 'kalau nak makan cendol jangan lupa ajak kita, kalau tak kita mogok! Hoiiii...tak dapat makan cendol pun nak mogok ke? Hoho! Dasyat...

Aku layan cendol ni kat area ceras baru. Tapi aku tak pastii la india muslim ke india malaysia. Redha je la sebab aku tengok orang melayu ramai makan kat situ dan yang penting tempat tu bersih.


Duduk je terus order cendol biasa untuk couple set dan rojak single set. Perggggghh memang sedap rasanya. Sah rasa cendol. Bukan rasa ais kosong. Rugi aku tak order cendol pulut petang2. sampai esok pagi pun terasa kenyang.Tapi aku kata, CPZ makan cendol petang. 15 minit lepas tu nak makan pan mee. Hadei..perut apakah?? Hahahaha..lariksssss


Isi cendol memang sedap. Korang pernah makan cacing hijau? Macam tu la rasanya...hahahaha! Why so serius beb??? Ahaks! OK bye!

No comments:

Nuffnang