Followers

Friday, August 10, 2012

waktu senggang

Assalamualaikum.

sudah lama aku tak mengeluh sendirian dalam blog sendiri...cewah!tapi apakan daya diri ini, beban kerja yang tetiba banyak time-time dekat nak raya ni...menstresskan aku seketika...huhu!ditambah lagi dengan bebanan kerja sebagai seorang student yang akan menjawab exam lagi minggu ni...memang merungsingkan!bila terfikir tentang tugasan asgmt yang due datenya esok...memang menggembirakan aku....hahaha!ok tak kelakar....

aku bizi...?atau sebenarnya buat-buat bizi..entahlah...

aku macam biasa je...bila ada masa terluang, masa itulah mood nak update blog aku melayang entah mana....bila bizi, lagi lah!lantak pi la sama update blog...hahaha!

 

ish....

ish....

kenapa ni....

ishhhh...

ishhh susah ingat...

susah nak fikir...

aku takda idea nak taip ni...

so sorry...

jom singgah sepetshops!ada diskaun 20peratus...heee

No comments:

Nuffnang