Followers

Thursday, August 16, 2012

sudah cuti raya

syukur...ramai mula bercuti raya hari ini....termasuklah aku!memang syok habis...balik kampunng sambil dengar lagu raya dalam kereta...cewah!betol-betol raya korangkan...enjoy sakan...tapi ingat!berhati-hati ketika memandu...dan jangan lupa pergi servis kereta...

 

korang balik kampung drive ke?...fly?or naik bas..??tak kesah lah janji sampai kampung kan...ccchop!aku drive lah macam biasa...hehe!*harap kereta takda apa-apa problem lagi*korang dah tahu ke tarikh raya bila?dah compom?APA PUNYA SOALAN DAAA...takdalah bergurau je...mana lah tahu tiba-tiba tak compom ke date raya tu...tapi,InsyaAllah kan...aku tak sabar nak duduk depan TV sambil tunggu pengumuman raya...lepas tu nak cakap..
' yeahhh..esok raya '

rasa lega sikit sebab dah lepas beban exam...kalau tak, jenuh jugak pulas otak memikirkan exam...huh!macam biasalah...hentam kromo je jawab...hahaha!kalau aku cakap susah korang tak percaya sebab asyik cakap exam susah je...tapi aku tetap nak cakap soalan exam memang susah even aku ada study sikit...termenung aku nak menjawab..lagi-lagi essei...puas pusing-pusing pikir ayat nak tembak...balik-balik isi jawapan sama...tukar bunga ayat je...hahahaha!

lepas exam...??wajib ada result kan...ok, tak nak peduli...hahaha!aku nak cuti raya sakan dulu...lepas tu baru aku tengok result...tak pun tunggu je slip keputusan...hoho!tidak mengapa..lagi beberapa tahun je...bersusah-susah dulu sekarang, bersenang-senang kemudian...cehhhh

baju raya??belum terfikir lagi...semalam pergi SACC dan tawap satu kompleks PKNS, satu baju melayu pun tak tergoda...huhu!warna banyak pilihan, tapi jenis kain hampir sama macam baju melayu yang pernah aku ada sebelum-sebelum ini...HMMM!tetapi yang pasti aku tak nak beli baju corak sama cuma color lain-lain...lepas tu tangkap gambar budjet pose ayu depan rumah....hahahaha!OPS!!ok, tak kelakar...

tahun lepas aku still dapat duit raya...agak-agak tahun ni??

lagi banyak kot....hahahaha!


No comments:

Nuffnang