Followers

Monday, June 17, 2013

dia mungkin sudah lupakan aku

hari ni aku rasa ada mood lagi nak update blog...aku pun bukak blog dan terus update... senang kan hidup aku?aku ada cerita nak kongsi...hehehe..

korang tak perasan ke?
TAKKKK????
kenapa aku terasa?
kerrrrr aku jer yang perasan?
atau kerana umur aku semakin meningkat? EMAKKKK!!!
29 tahun kan masih muda lagi..
cemonnnn qery....hihi~
 
no no no! aku yakin korang pun berperasan seperti aku. kita sebayakan...errr, umur korang berapa ek? HAHAHA!ok stop aku bukan nak cerita pasal umur okeyyyy....
 
aku nak cerita dengan korang pasal sorang kawan aku ni...teringat lagi time kecil-kecil aku pernah main badminton dengan dia...mesti korang nak tahu siapa kawan aku tu kan??haha!time tu aku pandang dia macam ayam-ayam je kot...kalau aku main badminton dengan dia, compom aku mesti menang...kalau kalah tu pun mungkin masa tu bukan hari jadi aku....hahaha!*ok fine hari-hari hari jadi aku...hihi*


emmm...tapi sekarang dia mungkin dah lupakan aku....sob.sob.sob...aku pun tak nak ingat kat dia...bunyi macam frust kan....

ada satu hari tu aku tertengok berita kat tv3, aku dengar-dengar dia dah jadi datuk sekarang...huhu!tapi biasalah, aku rilek-rilek je...

hati aku berkata-kata, "alahai lee tu poyo je lebih, main dengan aku kalah gak"...dulu aku memang biasa panggil dia dengan nama lee saja...tapi seingat aku nama dia Lee Chong Wei...aku dengan Lee Chong Wei memang berbeza...aku berbangsa melayu, dia pulak berbangsa cina....persamaan kami, kami minat bermain badminton dan ofkos dia lebih terer dari aku sekarang....huhuhu...

so, itu sahaja cerita aku ...sekarang aku dah habis BERANGAN Datuk Lee Chong Wei kawan aku masa kecik=kecik....hahaha!lariksssssssssss...

ok bai!

No comments:

Nuffnang