Followers

Friday, June 28, 2013

ini bukan iklan rawang burger bakar

apapun, kali ni aku nak update tentang burger bakar lagi...hahaha!

  
sebelum ni aku story pasal burger bakar abang burn..tapi hari ini...RAWANG BURGER BAKAR pulak!errr....memang burger yang dibakar ataupun grilled burger...tak gitu??
yang penting sedap!kuikuikui...


RBB menarik bunyinya?maka nya minggu lepas-lepas, aku telah mencari burger bakar ini...tu pun setelah merujuk kat internet dan bertanya kepada kengkawan yang pernah merasai rawang burger bakar ini....ianya telah membawa aku ke wangsa maju!kedai burger tu kat persimpangan empat hampir-hampir dengan care4/kfc/pizza dan NZ curry house....


huh...memang susah betul nak cari parking!kena park tepi-tepi jalan...bahaya betul...huhuhu...aku oder burger bakar K-POP!bermaksud burger bakar kambing...hihihi!taste???pewittttttttttttttt memang sedap beb!nanti aku tunjuk gambar burger-burger lain...kot-kot lah korang teruja kan... =P
 
 
pujian harus diberikan kepada RBB di atas kreativiti dorang dalam menghasilkan pelbagai nama yang unik dan senang melekat kat hati peminat-peminat untuk burger bakar mereka seperti K-Pop, Madu Tiga, Ombak Rindu, Old School dan bla.bla.bla....



nak tahu lebih pi lah try-try sendiri....hehehe!ok lah-ok lah aku kasi tunjuk lagi dua gambar burger...gulp!



oh yep!kat sini pun ada meatball jugak!korang wajib try meatball jugak....


very the sedap...masuk je mulut cair terus....perhhhhhhh menarik bukan??....teringat-ringat aku dibuatnya.....hahaha!

cuma korang kena bersabar sikit dengan servisnya...agak slow sikit...huhuuhu...sabor ok!yang penting berbaloi-baloi menunggu....aku tak pasti RBB ni bukak siang ke tak...yang pasti malam bukak!haha!sampai pukul berapa pun aku tak pasti...tapi akalu korang tengok staff RBB tu dah kemas-kemas, tak kan korang nak tidur kat situ kan...so, paham-paham lah kedai nak tutup....hihihihi...

bai-bai

p/s : harap-harap abang Jo TERbaca entry ni dan murah hati belanja RBB okey....hahaha!
*kipas lipas*


No comments:

Nuffnang