Followers

Wednesday, June 12, 2013

penangan auraputih

hye korang...ni aku nak story sikit pasal auraputih...haa korang tau kan??alaaaa...aku melayu kan je pun perkataan tu...hihihi..ah!even korang dah tahu tak pun dah bosan nak dengar..aku pulak tetiba excited nak story...mihmihmih!

memang penangan auraputih ni kaw-kaw...tup-tup sampailah ke tilinga emak aku...hoho!ntah mana die dapat tahu pun aku tak pasti...tapi melalui sumber-sumber die dapat tahu melalui tv...oooooohh rajin jugak emak aku ni tengok tv...hahaha!biasalah suri rumah sepenuh masa apa lagi die nak buat bila ada masa terluang tu kan...

dan kebetulan pulak dia ternampak aku bawa balik auraputih tu kat rumah*nak try pakai..tapi??bak kata cik ta, kalau dah hari-hari berjemur bapak aura pun tak berkesan...hahaha!choiii mulut dia* aku aku letak je dalam bilik,,uiihhh kemain mata dia kan..

emak : ko minum auraputih ke?
aku : eh?mana mak tahu ni..baru nak putih dah gelap balik...hahaha!
emak : meh mak nak try..camna nak minumnya ni...
aku : *kemain nak try kan* bancuh dua sudu je..goncang dan minum...kena minum dua kali sehari je mak...tapi abang kadang minum kadang tak..hahaha!
emak : kalau macam tu ko tolong oderkan mak satu...mak nak try
aku : oder??*ok keliru nak bagi free ke tak...huhuhu*

aku pun oderlah untuk emak aku...bagi nama dan alamat aku kat cik ta..dia tanya-tanya soalan aku buat tak tahu je...die potpetpotpet pun aku buat tak port je....hahaha!*emak aku tak tahu pun cik Ta jual auraputih tu...kihkihkih!*aku senyap-senyap je tolong belikan...buat-buat macam tak tahu apa-apa...huhu!bagus tak???

ok, pendekkan cerita emak aku dah nak masuk DUA botol auraputih tu kot!dan hasilnya???

aku : emak, camna dah putih ke?*saje tanya perkembangan*

emak : elehh..emak memang putih pun..tapi emak rasa kulit emak ni dah lain sikit
aku : kenapa emak??
emak : sebab bibit ko tegur muka emak dah putih bersih nampak muda...
aku : hahahahaha!bila mak jumpa bibit??
emak : minggu lepas masa sedara ko kawen..dia ingat mak pakai krim olay..sebab dia pernah nampak krim emak tu...
aku : alaaaa....rugi abang tak ambik gambar emak sebelum dan selepas menggunakan produk auraputih ni...huhu!
emak : ishh..tak payah malu lah emak..emak nak diam-diam je pakai auraputih...
aku : hahahahaha!emak promote ayah minum auraputih pulak...
emak : ayah ko 8 botol auraputih pun belum tentu putih..
ayah : amboiiiiiii mak ko ni...meh nak ayah nak try sikit


hahaha!ayah aku minum sekali je auraputih tu...nak jugak try!memang takda kesan pape lah kat kulit dia kan..macam tu je...hehehe!so korang??apa lagi??sudah try..??kalau nak try mesti try betul-betul...kesannya memang terbukti macam emak aku...hihi!orait-orait ni aku bukan nak promote ke..iklan ke...segala bagai ke...ahaks!ahaks!


auraputih berkesan tak kat kulit aku..?? korang nilai lah sendiri...mihmihmihmih

bye!

No comments:

Nuffnang