Followers

Wednesday, June 5, 2013

kaw-kaw burger bakar abang burn

akibat diracuni fikiran oleh cik Ta, ditambah lagi dengan terpengaruh oleh gambar-gambar yang membuatkan aku tertelan air liur serta melalui pengalaman pertama makan burger bakar tidak lama dahulu...akhirnya aku follow jugak cik Ta makan kaw-kaw burger bakar....fuuuihhh..


kat mana tu??kat taman dagang...tahu??ampang je...burger bakar abang burn namanya...hehehe!ok memang meronta-ronta hati aku bila dah terbau burger ni...ish.ish...tak patot..tak patot..
CHOP!!famous ke abang burn ni???hahaha!

kita orang makan dalam pukul9 macam tu lah...tak ingat dah aku pukul berapa...sebab lama dah aku pergi makan kat situ...huhuhu!cuma seperti yang aku war-warkan sekarang ni baru aku rajin sikit nak update blog...erk!*cik Ta dah update awal-awal dulu, rajin betul minah tu..cisss*


perhhh memang ramai orang...queve panjang kot!*untung beb!untung!hahaha!*nasib baik aku ni ala-ala retis*muntoh* so senang lah sikit aku nak oder tu...kuikuikui..tapi aku tak potong queve okeyyy!pasal apa???sebab aku makan kat situ beb...korang jangan risau sebab servis dorang memang terbaik...pantas!ko baru je nak cokcekcokcek..mihmihmihmih je...burger bakar dah ada depan mata...wahhhhh!hebat kan servis dorang....hehehehe


selebihnya korang tengok lah beberapa gambar burger yang ada kat abang burn burger bakar ni...malas aku nak taip...hahaha!



amacam cuci-cuci mata?terliur tak?aku oder burger bakar yang ni....hehehe!rasanya??terbaik kat anak tekak aku...anak tekak korang aku tak taw...huhuhu...


jap ada lagi gambar burger...


korang ada rasa nak try tak??hahahaha!

bukan nak promote tapi memang burger bakar abang burn ni sedap!nasihat aku, pastikan korang datang sini dengan perut yang kosong...nanti korang boleh rasa semua jenis burger bakar dorang...hahaha!selagi boleh isi sumbat je...buncit itu sexy...hihi!

meatball ni pun terbaik rasanya...tak rugi oder...


hah!bila dah oder tu pasti kan korang makan dengan licin...jangan membazir okey...cewah!

ok bai

No comments:

Nuffnang