Followers

Monday, December 30, 2013

apa punya soalan daa

APA PERASAAN BILA PERTANYAAN TAK DIJAWAB?

hohoho!relaks la brader...apa taip huruf beso ni...hehehe!macam marah je..macam geram je...kekekekeke!haiyoooo...takmo marah-marah wooo...takmo geram-geram wooooo...itu sikap tarak baik

hai korang-korang!!
korang sihat?
korang dah makan?
koraang buat apa tu?
apa azam 2014 korang..???

diam...?erk..
kenapa korang diam.....................ofkos la dia, kalau korang jawab itu pelik namanya...hihi!
*soalan aku tak berjawab, so sila komen!kekeke*

korang rasa apa perasaan aku bila aku tanya korang tak jawab?sakit hati?menyirap??bengkak hati..??agak-agak ada tak aku rasa nak jahit terus mulut korang?ke nak aku duku dahi laju-laju?atau sound sistem telinga korang problem..???hehehehe...korang jangan marah ek...gurau-gurau je pun

tapi aku rasa korang pun berperasaan macam tu jugak kot...lagi-lagi bila kita tanya kat member, dia boleh buat bodo je dengan kita...hehehe!apa kes..??angin tak ada..ribut tak ada..tahu-tahu udah hujan yeeeee....relaks2..korang semua...termasuklah aku jugak!haha!jangan cepat melatah macam aku..

so, kita kena fikir positif sikit.. mungkin korang atau member tu tengah bad mood...atau mungkin tengah dengar mp4 ker..*taik telinga lupa nak korek-korek kot*....atau mungkin soalan korang tu memang nak mintak penampor jepon....hahahaha...sebenarnya aku tulis entry ni bukan pasal member aku tak nak jawab soalan atau pun korang tak nak komen...blablablabla...tapi sebab aku!

aku yang tak jawab soalan orang... hahahaha!korang nak tahu apa soalannya..???

macam ni..

situasi : dalam bilik mesyuarat

member aku : ko dah kawen ke..?
aku : senyum
*dalam hati aku lempang kang..aku nak dengar isi mesyuarat ni..cewah!*
member aku : bila ko nak kawen ni...rugi kawen lambat
aku : senyum lagi lebar
member aku : ko dah bisu ke..?ishhhhh...
aku : senyum dan bangun terus keluar bilik mesyuarat 
*soalan bodo malas aku layan...hahaha*

apa punya soalan daaaaa.............ko satu tempat kerja dengan aku kot, tak kan lah tak tahu..cait!cik ta tu dah jadi mak buyung kot...lagi mahu tanya aku dah kawen ke belum......agak-agak la woittt...tertekan aku dengan gurauan kasar ko ni....hahahaha!

ok bai

No comments:

Nuffnang