Followers

Saturday, December 7, 2013

troli dan tesco

kalau cuaca cerah biasanya kita orang akan keluar...kalau tak cerah pun keluar la juga...kekekeke!maklumlah sekarang ni musim hujan...*sama-sama kita doakan mangsa-mangsa banjir selamat dan keadaan pulih seperti biasa...*

tapi sebelum keluar, kemaskan rumah dulu..tolong cik ta sidai baju*hulurkan hanger je..hihihi*
sapu, vakum dan mop*cik ta buat* aku..??lap cermin, lap frame, cuci bilik air...bla..bla..bla...*bla..bla..bla..tu macam banyak kerja kan?hahaha!*siram pokok bunga??oh, aku tak tanam pokok bunga kat rumah...hehehehe!

lepas magrib baru keluar jejalan...singgah rumah mak aku jap*hantar bekas makanan..hoho*ingatkan nanti-nanti baru singgah rumah mak...boleh lepak-lepak berbual santai lama sikit, singgah kejap je...lepas tu terus pergi tesco...hari biasa mesti tak ramai orang kat sana...yolah, masing-masing bizi kerja...tapi kalau sabtu ahad..??ofkos punyalah ramai kan....sampai nak parking kereta pun tak boleh!last-last nanti...kim salam tengok wayang je lah...hehehe...

jalan jem dan cik ta pulak tertido dalam kereta...penat sikit katanya...pening kepala mengadunya..orait baby tua, take rest jap...biar abang drive dengan hensemnya...kikikiki

sampai tesco...cik ta terus sihat walafiat...aik???pelik!waaaaa...mata shining like a diamond nampak...aku pusing-pusing cari troli, cik ta pulak dah rambang mata...itu nak, ini nak..tadi cakap nak beli sayur tomato dengan jus air oren je...sekali...????terus beli barang-barang dapur....aik?aik?aik?aik*confius*


tempat kesukaan plus kegilaan cik ta..mata ada shining like a diamond.....kuikuikui


tak percaya..??tengok gambar kat bawah ni...dia pun tak perasan aku snap curi-curi..kihkihkih!


wawawawa..boleh meleleh air mata tunggu dia pilih...mata, kepala tak tentu arah tengok sana sini...aku perhatiiiiii je....hihihi!toleh-toleh belakang, weeeeeeewitttt cik ta dah lesap.....amboiiii kemain seronok beronok-ronok ek...cissssssss..
aku..??tunggu bergayanya dengan memegang troli tesco...ciiiiiitttttt


pukul10 balik...tak boleh lama-lama, kang satu tesco pulak cik ta nak beli...hehehe!*ayat perli*


penatnya tolak troli...huihuihui

No comments:

Nuffnang